b39 wieczorna panorama białegostoku i ostre błotko

Piątek, 17 września 2010 · dodano: 17.09.2010 | Komentarze 0

Dziś postanowiłem wybrać się na pewne wzniesienie w okolicy Białegostoku aby obejrzeć panoramę miasta, jako że niema w życiu łatwo, w najlepszym do tego momencie musiała być burza i sporo deszczu :( Zanim się skończyła i dojechałem na miejsce było już prawie ciemno a i przejrzystość powietrza kiepska więc fotka wyszła średnio. Żeby tego było mało polne drogi i kawałek remontowanej były tak zabłocone że na moich łysych oponach ciągle się ślizgałem i ledwo dało rade podjechać pod wzniesienia. Po tej wycieczce mimo błotników rower był tak uwalony czarnym błotem (wyglądającym jak kupa) i trawą że nie miałem zamiaru go myć ręcznie a cały napęd ciężko się obracał od błota. Tak więc udałem się do ciśnieniowej myjni samoobsługowej i po zostawieniu tam 2zł rower jest czysty jak ze sklepu także polecam takie rozwiązanie :) Jedyny minus to taki że pewnie przydało by się wykręcenie suportu i piast w celu wyczyszczenia i nasmarowania a nie mam czym :P