Temperatura:-5.0

b104 Białostocka sylwestrowa masa krytyczna

Piątek, 31 grudnia 2010 · dodano: 01.01.2011 | Komentarze 1

Ostatnia jazda 2010 roku to Białostocka masa krytyczna. Niestety nasypało u nas sporo śniegu i w połączeniu z tym że masa wypadła w sylwestra frekwencja była znikoma :( Było nas tylko trzech, przez co obstawa policji zrezygnowała i sobie pojechała. Wtedy zjawił się czwarty ochotnik ale chwilę pogadał i sobie pojechał. Tak więc żeby nie było że masa się nie odbyła w trzech przejechaliśmy krótką trasę po mieście, częściowo po ulicach a częściowo po chodnikach gdyż ulice były bardziej białe niż czarne :P Trasa to: rynek Kościuszki, Branickiego, Czesława Miłosza, Podleśna, kółko na rondzie koło filharmonii, Marii Skłodowskiej, Władysława Linarskiego, Lipowa i rynek.
A poniżej zdjęcia jak zasypało moje samochody, prawie cały ten śnieg nasypało w jakieś 30 godzin i walczyłem ze 30 minut żeby jeden uwolnić i pojechać na zakupy :) Dobrze że często ich nie używam a roweru nie trzeba odkopywać, zamiatać i skrobać szyb :)