Temperatura:-4.0

b149 torami w stronę wasilkowa

Sobota, 26 lutego 2011 · dodano: 27.02.2011 | Komentarze 0

Kolega na masie krytycznej podrzucił pomysł pojechania do Wasilkowa wzdłuż torów, a że było cieplutko to pomyślałem że spróbuję :) Myślałem że go tam spotkam ale nic z tego :/ Najpierw parę km przez miasto żeby dojechać do torów, a tam zgodnie z oczekiwaniami strasznie nierówno rozdeptana ścieżka. Po kilkuset metrach zatrzymałem się i spuściłem trochę powietrza z opon, chciałem jechać a nie podskakiwać po tym syfie :P Spuściłem z 1,5 bara na 1,0 bara i już jako tako dało się toczyć :) Mijając zmodernizowany wiadukt obwodnicy zrobiłem przerwę na fotkę i odsapnięcie bo jednak ciężko się po takim śniegu jeździ.
Takie są warunki na początku trasy, potem tylko gorzej, gdzieś tam na horyzoncie zaczęła się jazda przy torach:

Dalej ścieżka coraz węższa a zjechania w grząski śnieg trudno uniknąć.

Dojechałem do pierwszego przejazdu przez tory za Białymstokiem:

I od tego miejsca jazda ścieżką była już niemożliwa, była wąska i zapadała się pod kołami :( Jedyne co zostało to jazda po kamiennym nasypie torów. Podskakiwanie a nie jazda, a kamienie tak ostre że bałem się o opony, ale jednak wytrzymały.

Następny przejazd Nadawki, wciąż po kamiennym nasypie.

No i w końcu dojechałem do mostu nad rzeką Supraśl(na horyzoncie Wasilków):

Warto było chociażby dla takiego widoku:

Jako że nie chciało mi już się podskakiwać na tych ostrych kamieniach zawróciłem olewając Wasilków. Szybko odbiłem w prawo do trasy krajowej nr8 a tam miałem średnią przyjemność jechania po nowiutkiej asfaltowej ścieżce rowerowej, nieodśnieżonej :( Niby równiutko ale strasznie ciężko.

Następnie przez jakieś osiedle przy al. 1000-lecia pp przebiłem się nad rzekę Białą:

Musiałem się wdrapać na tym moście na tory a potem już zaraz teren miejski i do domu.