Kalorie: 800 kcal

b173 Niedzielna wycieczka z Basią w puszczę.

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 28.03.2011 | Komentarze 1

Niedziela to standardowo wyjazd za miasto, tym razem pojechaliśmy w stronę Czarnej Białostockiej zobaczyć co słychać w Puszczy Knyszyńskiej. Z Białegostoku wyjechaliśmy wzdłuż torów do Wasilkowa, potem przez Sochonie, Woroszyły, Wólkę Poduchowną i Wólkę-Przedmieście. Za nią już puszcza a w niej nadal trochę zimowo. Miejscami sucho, ale sporo było błota, śniegu, lodu i wielkich kałuż.

Rowery zrobiły sobie przerwę na polance ...

... tak jak i plecaki.

Basia tymczasem robiła zdjęcia ...

... a ja testowałem twardość wody ...

... żeby po chwili móc poczuć się jak Jezus chodzący po wodzie :)

Pogoda była ładna, około 4 stopni i słońce, chociaż na koniec było 1,5 stopnia i nas troszkę zmroziło :/

Brodząc w błocie i roztrzaskując lód na wszystkich kałużach dotarliśmy do mostku i młyna w wiosce Ratowiec. Oczywiście jest popsuty i niema aktualnie koła ale i tak jest ładny.

A to mogło być prawie idealne zdjęcie mojego roweru ale jakoś tak zapomniałem odwrócić tulipan na obiektywie ... skutki zobaczyłem dopiero w domu :(

To tak samo ... fuck :/ (pomijając fakt że imageshack psuje kolory zdjęć, oryginały mają lepszą saturację)

Tu natomiast zdjęcia z pod tego mostku:

i jeszcze takie:

W tym miejscu też zawróciliśmy bo była już na to pora i robiło się zimno.
Trasa powrotna była ta sama bo nie mieliśmy mapy żeby ją urozmaicić. W Białymstoku za to pojechaliśmy budowaną obwodnicą która na razie jest jeszcze wyłączona z ruchu ... mogliśmy więc bezstresowo zdobywać skilla w jeździe bez trzymanki :)