Kalorie: 420 kcal

b183 zawody XC w Białymstoku

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 2

Niedziela, wiatr okropny ale trzeba było się choć troszkę przejechać. Wybrałem się więc na zawody XC w lesie Pietrasze "Rusza Peleton" organizowane przez sklep rowerowy Peleton ... jednak nie jako zawodnik. Miałem przez chwile pomysł żeby wystartować ale na szczęście się powstrzymałem, zapewne byłbym ostatni bo trasa była trudna a konkurencja na wysokim poziomie :)
Ponadto zmęczyłem się już samym dojazdem na miejsce :D Wiatr strasznie mocny i porywisty, po drodze mijałem kilka złamanych znaków, zerwanych reklam czy też połamane drzewa na wjeździe do lasu:

Walka toczyła się w kilku kategoriach o nagrody pieniężne, rzeczowe i te piekne puchary:

Tutaj start ostatniej grupy powyżej 18 lat. Jak widać zawodnik nr 2 nieładnie zajechał drogę i doszło do kontaktu ale bez wywrotek.

No i kilka innych fotek:

javor00
| 06:32 sobota, 28 maja 2011 | linkuj a z tego co ja widzę nie masz mózgu i już chyba nigdy nie będziesz miał ;)
pozdro.
zawodnik | 13:26 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj hahah to nie było zajechanie drogi tylko wybranie optymalnej trasy. Tak było zawsze w sporcie. Z tego co widzę na Twojej stronie to masz mało wspólnego ze sportem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losic