JAVOR

Info

avatar Ten rowerowy blog prowadzi javor z miasta Białystok. Mam przejechane 19800.00 km z czego 2354.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.32 km/h i się tym nie chwalę, bo i niema czym :)
Więcej o mnie.


2014 baton rowerowy bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Odwiedzone gminy

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy javor.bikestats.pl
Dane wyjazdu:
5.00 km 0.00 km teren
00:16 h 18.75 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:22.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 32 m
Kalorie: kcal

197 Nowy rower i pierwsze km po wypadku

Wtorek, 10 maja 2011 · dodano: 14.05.2011 | Komentarze 1

Nareszcie kupiłem sobie nowy rower :)
Miał być zupełnie inny czyli KELLYS COACH ale że nie mieli dużego rozmiaru to zacząłem się zastanawiać i rozglądać po sklepie za innymi.
Moją uwagę przykuł piękny KELLYS SWING, full w przyzwoitej cenie. Co prawda miałem kupić coacha za niewiele ponad tysiąc złotówek, ten kosztował prawie trzy tysiące złotóweczek, ale pomyślałem że jutro mam urodziny ... więc kupię go sobie na raty :)
Jazda próbna utwierdziła mnie że jednak chcę fulla, mój chudy tyłek był zachwycony z amortyzowanej ramy a jazdę na hardtailu mogę teraz porównać do napierdzielania młotkiem w spód siodełka :)
Zakupu dokonałem w OLYMPIC Sport na ul. Wasilkowskiej w Białymstoku i polecam ten sklep i jego miłą obsługę.
Do domu rower przywiozłem samochodem, ale później pojechałem nim do innego rowerowego (PELETON) po pompkę do amortyzatorów firmy BETO w celu optymalnej regulacji amortyzatorów. Tą pompkę też polecam, jest zaskakująco dobra i zrobiona z głową.
Nigdzie więcej nie jeździłem tego dnia bo i wcale nie powinienem jeszcze jeździć po moim wypadku, ponoć do końca maja :(

Poniżej dokładna specyfikacja nowego roweru i zdjęcie katalogowe.

RAMA: KELLYS SFS 19,5 cala Aluminiowa potrójnie cieniowana 115mm skoku
WIDELEC: RST First AIR 100mm skoku z blokadą
AMORTYZATOR TYŁ: RST Element AIR z blokadą
STERY: RITCHEY Logic Zero zintegrowane
KORBY: TRUVATIV ISOflow Power Spline (44x32x22)
SUPPORT: TRUVATIV Power Spline (113mm)
MANETKI: SHIMANO Deore SL-M530 Rapidfire Plus
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO SLX M662
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO SLX M661
KASETA: SHIMANO CS-HG61-9 (11-34)
ŁAŃCUCH: KMC Z9000 (110 ogniw)
HAMULCE: TEKTRO V-brake
PIASTY: SHIMANO Deore M530 (32 otwory)
SZPRYCHY: stal nierdzewna
OBRĘCZE: KELLYS Draft 559x19 (32 otwory kapslowane)
OPONY: MAXXIS Ignitor 26x1.95 zwijane
SIODŁO: SELLE ROYAL Mach
SZTYCA: RITCHEY OE (śr 31.6mm)
MOSTEK: RITCHEY O/S (długość 110mm, śr 28.6mm, śr kierownicy 31.8mm, 6°)
KIEROWNICA: RITCHEY O/S (31.8mm)
CHWYTY: KELLYS kraton
ROGI: KBIX Lite
PEDAŁY: VP aluminiowo-stalowe
WAGA: 13,4 kg

Dodatkowo za zeciaka (zamiast spuszczania z ceny) dostałem:
Licznik KELLYS KCC09, neopranowa osłona ramy KELLYS, komplet światełek KELLYS STRIKE, zapięcie anty-kradzieżowe KELLYS, koszyk na bidon KELLYS CURE, błotniki.




Komentarze
RamzyY
| 21:52 sobota, 14 maja 2011 | linkuj a mówiłeś że zdecydowany jesteś na tego COACH'a
SWING to zdecydowanie lepszy wybór, lecz dalej jestem za składaniem rowerka ;D
to teraz tylko Ci tylko dokurować się pozostało i wyścigi na fullach ;D
(sporo tych gratisów swoją drogą...)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wyodw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]