JAVOR

Info

avatar Ten rowerowy blog prowadzi javor z miasta Białystok. Mam przejechane 19800.00 km z czego 2354.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.32 km/h i się tym nie chwalę, bo i niema czym :)
Więcej o mnie.


2014 baton rowerowy bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Odwiedzone gminy

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy javor.bikestats.pl
Dane wyjazdu:
20.00 km 0.00 km teren
00:58 h 20.69 km/h:
Maks. pr.:34.40 km/h
Temperatura:20.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy:110 m
Kalorie: 370 kcal

288 Duży upgrade roweru :D

Środa, 14 września 2011 · dodano: 02.10.2011 | Komentarze 1

Rano standardowo do pacy, później pojechałem do rowerowego zakupić nowe oponki schwalbe racing ralph 2,25. Oczywiście przepłaciłem w porównaniu do sklepów internetowych ale nie chciałem czekać na przesyłkę tylko od razu zabrać się za robotę :)
Wszystkie części czekają na zamontowanie.

Ach ładne te kółka ... takie białe :)

24 szprychy, proste i nie wyginające się o siebie.

Tarcze slx 180 na przód i 160 tył. Zrobiłem im tuning malując nakrętki na czarno jak w xt :P

Składałem wszystko i czyściłem przy okazji dokładnie napęd do ... drugiej w nocy :D był problem żeby odkręcić kasetę ze starego koła bo oszczędziłem na zakupie bacika. Jednak po długich zmaganiach śrubokręt magicznie zablokowany o szprychy rozwiązał problem.

zmiany na kierownicy a także dla dopasowania koloru i lekkości wróciło orginalne siodełko.

Czyściutki napęd.

A to takie nie związane z tematem ale ładne :)

No i jeszcze raz obręcz.

Pojadę na jakąś wycieczkę to będzie więcej zdjęć a teraz czas zaktualizować opis roweru:
RAMA: KELLYS SFS 19,5 cala Aluminiowa potrójnie cieniowana 115mm skoku
WIDELEC: RST First AIR 100mm skoku z blokadą
AMORTYZATOR TYŁ: RST Element AIR z blokadą
STERY: RITCHEY Logic Zero zintegrowane
KORBY: TRUVATIV ISOflow Power Spline (44x32x22)
SUPPORT: TRUVATIV Power Spline (113mm)
MANETKI: SHIMANO Deore SL-M530 Rapidfire Plus
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO SLX M662
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO SLX M661
KASETA: SHIMANO CS-HG61-9 (11-34)
ŁAŃCUCH: KMC Z9000 (110 ogniw)
HAMULCE: SHIMANO BL/R-M 445 czarne
TARCZE: SHIMANO SLX SM-RT67 160mm i 180mm centerlock
KOŁA: SHIMANO WH-MT55 (2012) białe 24 szprychy
OPONY: SCHWALBE RACING RALPH 26 x 2,25 wersja Performance
DĘTKI: CONTINENTAL
SIODŁO: SELLE ROYAL Mach
SZTYCA: RITCHEY OE (śr 31.6mm)
MOSTEK: RITCHEY O/S (długość 110mm, śr 28.6mm, śr kierownicy 31.8mm, 6°)
KIEROWNICA: RITCHEY O/S (31.8mm)
CHWYTY: KELLYS LockOn GEL białe
ROGI: KELLYS Master czarne
PEDAŁY: VP aluminiowo-stalowe
WAGA: 14,0 kg
Czyli przybrał na wadze 0,6 kg od oryginału ale hamulce tarczowe muszą być cięższe od v-braków no i większe opony ... na szczęście nie jestem maniakiem odchudzania :)


Komentarze
RamzyY
| 08:46 niedziela, 2 października 2011 | linkuj maszyna wymiata na trasie ;p
po wczorajszej jeździe pewnie już nie tak czysta heh
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispi
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]