Kalorie: 500 kcal

443 praca, flak, intersport

Wtorek, 17 kwietnia 2012 · dodano: 17.04.2012 | Komentarze 0

Rano do pracy pod mocny wiatr i w temperaturze 5 stopni :(
Po pracy pojechałem obwodówką do pewnego zakładu na krańcowej.
Wracając ciągle mnie dręczyło małe ciśnienie w tylnym kole aż w końcu na skrzyżowaniu piastowskiej i mieszka I chyba dobiłem tą sflaczałą dętkę i koniec jazdy :(
Trochę rowerek poniosłem żeby oszczędzić oponę, trochę prowadziłem żeby oszczędzić ręce aż po 2,5 km męczarni dotarłem do intersportu w galerii alfa bo do domu jeszcze daleko. Tam wzięli rowerek na warsztat i wymieniali dętkę. Akurat skończyli robić to samo innemu panu, ach ten syf na drogach.
Jak się okazało w oponie siedział standardowy cienki drucik ale długi aż na 3 cm!
Trochę się tam wynudziłem bo chłopak który to robił ewidentnie był świeży w temacie i nie szło mu to zbyt sprawnie :)
Myślałem aż żeby go poinstruować jak optymalnie zakładać dętkę i oponę ale co ja będę serwis pouczał :P Najpierw umieścił sflaczałą dętkę w oponie i potem jakoś to upychał na obręcz. Trwało to trochę ale w końcu mu się udało :)
Przy okazji kupiłem torebkę podsiodłową żeby od teraz zawsze wozić ze sobą niezbędny do naprawy stuff.
Torebka to Topeak aero wedge pack medium 0,98-1,3l pojemności, o taka:
Zmieściła się dętka, mini pompka, klucze składane, łyżki do opon, łatki i redukcja presta-auto. Czyli całkiem pojemna i to bez powiększania na 1,3l.
Z takim zestawem pod tyłkiem można już spokojnie jeździć i nie bać się prowadzenia roweru :)
Średnia dzisiaj wyszła mała bo:
- rano pod mocny wiatr,
- po pracy tempo spacerowe bo było mi gorąco,
- z intersportu do domu też tempo spacerowe bo opony po wyjeździe z serwisu były twarde jak ... murzyńska pała :P