Kalorie: 480 kcal

445 praca, las, i ucieczka przed burzą

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj do pracy już na naprawionym kółku :) Tylko wychodząc z domu zapomniałem ze tarcza nie jest dotarta ale udało się nie zabić a po 10 km już hamowała jak należy. Temperatura rano 10 stopni, wracając z pracy licznik pokazywał 20 stopni i wierzę w to bo było mi mega gorąco mimo ze jechałem powoli i z rozpiętą bluzą i kurtką robiącymi za spadochron hamujący:P
Po spoczynku w domu wybrałem się jeszcze zwiedzić lasek obok nowego mieszkania. Było trochę błotniście i ślisko ale nie na tyle żeby ufajdać mocno rower. Lasek okazał się konkretny bo nie ma tam szerokich dróg otoczonych drzewami a raczej wąskie drogi i mega wąskie ścieżki wśród drzew. Trzeba było robić uniki od krzaków i gałęzi drzew a także slalom między masą gałęzi leżących na podłożu ... było ciekawie :) Ogólnie pobłądziłem chwile nie wiedząc gdzie jechać aż zaczęło kropić i grzmieć więc szybko na asfalt i do domu. Po chwili nastała burza więc akurat uciekłem, i dobrze że wiedziałem w którym kierunku :P
No i był to pierwszy wyjazd w tym roku w krótkich spodenkach rowerowych i koszulce :D