Kalorie: 920 kcal

450 praca, rowerowe zakupy, masa krytyczna

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 27.04.2012 | Komentarze 0

Do pracy po raz pierwszy w tym roku w krótkich spodenkach i koszulce :) Rano 15 stopni i wiaterek w plecy. Jak co dzień w pracy stał tylko mój rower, to dzisiaj było ich aż 5. Po pracy szybki maraton po sklepach rowerowych w poszukiwaniu torby na kierownicę:
1. peleton - mają meridę która nie pasuje na grube kierownice i authora który bez przeróbek nie bardzo nadaje się do moich potrzeb wożenia lustrzanki ... jadę dalej.
2. olimpic sport - oglądam kellysa ale też mocowanie na cienką kierownicę, a sprzedawca szybko mi podpowiada że na grubą nie mają żadnych :(
3. sprint - tylko author ten co w peletonie ale ponad 30zł taniej ... biorę, jakoś ją przerobie na moje potrzeby.
Montuję pod sklepem i zapierdzielam do domu żeby zostawić ją i inne niepotrzebne rzeczy, trochę czekolady, kubek wody i jest godzina 18 a od masy dzieli mnie 5km!
Szybkie tempo po ulicach i w niecałe 10 minut jestem pod ratuszem, dobrze że masa rusza kwadrans po 18 :)
Ludzi dzisiaj sporo, myślę że koło 100 albo więcej ale nie liczyłem. A powodem tego oczywiście piękna pogoda i 25 stopni :D
trasa masy:
Ratusz - Malmeda - Piłsudskiego - Sienkiewicza - Legionowa - Mazowiecka - Kopernika - tunel - Popiełuszki - Sikorskiego - Jana Pawła II - Solidarności - Dąbrowskiego - Piłsudskiego - Częstochowska - Lipowa - Ratusz
Razem tylko 12 km i ze 40 minut jazdy ... mało!
Chwilę pokręciłem się przy ratuszu i pojechałem do domu jeść i tuningować torbę. Jutro chcę zrobić znowu 100km ale tym razem bez plecaka, unikając bolących i spoconych pleców. Mam taką nadzieję :P