Kalorie: 1500 kcal

518 w końcu dłuższy trip

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · dodano: 19.08.2012 | Komentarze 3

Półtora miesiąca nie miałem czasu na kręcenie ponad 50km, i w sumie nadal nie mam ale zbliża się wypad w góry więc trzeba :) Trasa: Białystok, Jurowce, Sochonie, Woroszyły, Wólka Ratowiecka, Czarna białostocka, Budzisk, Supraśl, Białystok.
Wybrałem taką trasę bo według prognozy miałbym wiatr boczny, oczywiście było inaczej. Pierwsza połówka z wiatrem, więc jechało się szybko :)
Przerwa na szczocha na wjeździe do puszczy, jakość zdjęcia ... komórkowa :P

Będąc w Czarnej Białostockiej oczywiście zajechałem nad zalew, ludzi dziwnie mało.

Po raz pierwszy zwiedziłem też centrum, zazwyczaj kończyło się na zalewie i biedronce. Dalej przez Budzisk do Supraśla. Ten kawałek okazał się całkiem fajną, długą, i równą drogą gruntowo-szutrową przez las ... muszę częściej tam jeździć. Kawałek przed Supraślem zmieniłem kierunek na południowy czyli pod wiatr, a jako że już byłem trochę zmęczony szybkim kręceniem to prędkość średnia mocno spadła :( Przed skręceniem pod wiatr było ponad 25km/h, na koniec 23,5km/h. Z Supraśla standardowo ścieżką pełną podjazdów, sił było coraz mniej (albo wiatr większy) ale emerytów miałem siłę wyprzedzać :)

RamzyY
| 05:00 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj będę w weekend od soboty wieczór. Na trening mało czasu bo w sobotę albo niedziele koło północy wyjazd co by dnia nie tracić. Ale może jakąś Białowieżę załatwimy :D
javor
| 21:43 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj W weekend już będziesz? jak tak to razem potrenujemy :) Dobrze że ogarniasz trasy bo ja bym nie miał teraz czasu, tylko mam nadzieję że nie takie po 150 czy 200 km :D
RamzyY
| 18:15 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj trenuj trenuj ;) ja tym czasem układam i rozplanowuję trasy

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa staws