Kalorie: 800 kcal

528 praca, nowe światło 1600lm, masa krytyczna

Piątek, 31 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 2

Rano do pracy zapierdzielało się nieźle bo ze sporym wiatrem. Wracając już nie było za ciekawie bo wiaterek naprawdę nie mały.
Siedzę już sobie w domu aż tu nagle kurier przynosi mi paczkę ... a zawartość to magicshine MJ-872 z aku 6,6Ah :)
Pierwszy test w mieszkaniu i ... świeci bardzo wyśmienicie :)

Zestaw 6 ogniw zasilania oczywiście montowany na ramie bo rozmiar ma nie byle jaki.

snop światła nieporównywalnie lepszy niż w jakichkolwiek latarkach - bardzo szeroki i równy. (zdjęcie trochę z dupy i nie widać tego :P )

Czas na masę krytyczną.
Kręciłem nieźle żeby zdążyć ale zupełnie nie potrzebnie. Dzisiaj policja zaspała i masa ruszyła dopiero o 18:40. Ludzi chyba niecała 100, tempo powolne bo i małe dzieci jechały o własnych siłach, niestety momentami nie nadążały i chyba nie dojechały do końca. Było trochę ładnych dziewczyn, był też znany i lubiany gość zatrzymujący się na każdych czerwonych światłach :)
Po masie z kumplem pojechaliśmy w stronę parku testować moje i jego światełko. Ale po drodze trafiliśmy na wypadek ... chyba jedyny w Białymstoku porsche carrera roztrzaskał się o hondę crv. Zdaje się że kierowca porsche wyprzedzał w bardzo kiepskim do tego miejscu ... nikogo rannego nie było widać.

Tak, prawie nic nie widać bo zdjęcie z telefonu :P
Powrót do domu głównie przez park w ciemnościach. Lampka właściwie wystarczająco świeci już na minimalnych 20%, na 50% jest super i wyższych trybów nie ma potrzeby włączać :) Jechałem więc sobie na połowie mocy, wszystkich oślepiałem, ludzie dziwnie się gapili :D
W pewnym momencie jadę ddr i zastanawia mnie dlaczego te wszystkie znaki na skrzyżowaniu się tak świecą. (jakieś 500m dalej) Zasłoniłem lampkę ręką i wszystko zgasło ... masakra :D, zmieniłem więc na 20% bo kierowcy mogą nie być zadowoleni :P
Kolejny test może w górach.

RamzyY
| 06:51 sobota, 1 września 2012 | linkuj ...i to koło siedziby mojej uczelni ;/ ale tak to jest jak ktoś nie umie opanować tego co mruczy pod maską. Ulicę ode mnie stoi Skyline r34, kiedy jedzie słyszy całe miasto :) no to w Krościenku w nocy poganiamy, choć moje 400lm przy Twoich 1600 to postojówka ;D
bestiaheniu
| 21:37 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj Po ddr uważaj z tym halogenem, strasznie denerwujące jest, jak ktoś naparza jak z flesza aparatu fotograficznego po oczach z naprzeciwka. Tak swoją drogą, to chyba sobie też taką sprawię :D. Pzdr.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwuja