Kalorie: 710 kcal

542 dzień bez samochodu, zabytkowe rowery

Sobota, 22 września 2012 · dodano: 22.09.2012 | Komentarze 3

podobno dzisiaj europejski dzień bez samochodu. Białostocka komunikacja miejska zorganizowała dni otwarte, były zawody kierowców, zabawy dla dzieci, zbieranie krwi, darmowe badania poziomu cukru we krwi (mam bardzo dobry :) ) i wystawa starych aut, motocykli i rowerów.

Zwróćcie uwagę że ma jakieś dziwne ustrojstwo przy supporcie, wygląda jakby skrzynia biegów! Ma też ciekawy hamulec, wielka wajcha która schowała się za wielkim światłem popycha kawałkiem pręta klocek który pod błotnikiem hamuje o oponę!

Ten do bicia rekordów :P

A to jeszcze inny z gigantycznym światłem jak z motoru :) nie to co większość dzisiejszych szajsów które ledwo za postojowe robią :P

Co ciekawe miał być też "przejazd kolumny rowerzystów przez miasto" ... brzmi jak masa krytyczna. Niestety nie mogłem przyjechać na czas jej odjazdu i mnie to ominęło. W pewnym momencie gość przez głośniki mówi że wróciła kolumna ... rozglądam się ... niema, chyba że tych trzech rowerzystów :D W takim razie nie ma czego żałować ... choć z drugiej strony, procentowo mogłem mocno poprawić jej liczebność :)
Był też stary ogórek który nadal jeździ na specjalne okazje po Białymstoku.

Były też zabytkowe auta. W citroenie 2cv i tym po jego prawej nawet dało się usiąść i powiem że dziwne to uczucie :) Wszystko jakieś dziwne, w dziwnych miejscach i dziwnych rozmiarów, kabina ciasna a zawieszenie tak miękkie że widać jak się przechyla całe auto przy wsiadaniu :D Szkoda że porsche i rolls były zamknięte :(

Później pojechałem do apg kupić jakieś rękawiczki z długimi palcami bo zimno, ale nie mieli. Następnie do olympic sport na wasilkowskiej, teraz sklep po przebudowie wygląda lepiej niż salon mercedesa :D Rękawiczki kupiłem authora, cienkie w sam raz na teraz, na zimę mam narciarskie :D
Na koniec pojechałem na ddr wzdłuż wylotu dk19 na lublin. Taka ładna asfaltowa, oddana z rok temu a ja jeszcze ani razu po niej nie jechałem. No to myk w tą i z powrotem i potem do domu. Dodam jeszcze tylko że mocno dzisiaj wiało, a jutro ma wiać jeszcze mocniej więc siedzę w domu :(

javor_JR | 11:41 niedziela, 23 września 2012 | linkuj fajna impreza, duzo fajnych rowerow i co najwazniejsze starych dobrych klasykow - jest tez porsche, co do roweru na 1 i 2 zdj smigam czasem takim bo kumpel ma na osiedlu z identycznym hamulcem, fajne rozwiazanie ale hamuje tragicznie :P
RamzyY
| 06:00 niedziela, 23 września 2012 | linkuj to przy supporcie to wspomaganie ;p Rollsa widziałem na Warszawskiej last week i robi wrażenie!
Szkoda, że dzisiejszy trip nie wypali ;/ W sumie nie jestem jeszcze po przeziębieniu dobrze wykurowany, bo albo wypadnę na rower, albo pójdę z psem za słabo ubrany nad rzekę i klapa ;/
No nic -dziś pierwszy dzień jesieni -wczoraj zniosłem zimowe ciuchy ze strychu ;)
maratonka
| 22:59 sobota, 22 września 2012 | linkuj Ja tez już cienkie rękawiczki odkopałam. A na zimę mam dwupalczaste :P

Dobre rowery!

Wrocław też wydymało. Wywiało.

U nas wczoraj MPK zafundowało darmowe przejazdy komunikacją miejską z okazji dnia bez samochodu. Wczoraj, bo dzisiaj mniej ludzi by skorzystało (weekend).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei