Podjazdy: 90 m
Kalorie: 250 kcal

590 test zimowego grata :)

Poniedziałek, 26 listopada 2012 · dodano: 26.11.2012 | Komentarze 1

Musiałem po pracy pojechać do sklepu na mieście, a jako że bałem się zostawić pod sklepem kellysa to zajechałem do domu po zimówkę ... czas najwyższy przetestować jak się trzyma. Kilka dni temu wymieniłem w niej łańcuch, tylni hamulec i wymieniłem linkę z pancerzem tylnej przerzutki bo prawie całkiem stanęła :( Przy okazji zamiast standardowego rozwiązania puściłem pancerz po całości od manetki po przerzutkę bez żadnych przerw. Byłem więc dobrej myśli ale ....
Łańcuch strasznie przeskakiwał, czasem bardzo często nawet przy lekkim pedałowaniu a czasem wcale nawet przy mocnym ... dziwne. Podregulowałem trochę linkę przerzutki i wydawało się że jest poprawa ale po 2km znowu to samo :/ może to zębatki ale kształt mają jeszcze niby dobry. Ponadto hamulce hałasowały jak diabli: przedni to masakra, tylni przez pierwsze sekundy cisza i potem też wyje paskudnie :P
Ogólne wrażenia są takie że aż bałem się tym dziadostwem jechać :D ciężkie, twarde, coś czasem strzela (chyba w sterach), nie można liczyć na szybkie przyśpieszenie ani hamowanie, no i te hałasy że aż wstyd koło ludzi hamować :D
Prędkość średnia też widać jaka wyszła ... tragiczna. Jak już zacznę turlać się tym do pracy to chyba będę musiał wychodzić o 7:00 zamiast o 7:25 :(