Kalorie: 1800 kcal

659 Sobotni wypad za miasto

Sobota, 20 kwietnia 2013 · dodano: 20.04.2013 | Komentarze 3

Niby miałem nigdzie w weekend nie jeździć bo mam robotę ... ale jednak się nie powstrzymałem :) Ustaliłem że nie więcej niż 50km więc padło na Wasilków, Supraśl i Krasny Las. Temperatura ledwie 14 stopni i w koszulce i krótkich spodenkach było na zmianę dobrze lub ciut za chłodno. Wiatr był spory, sporo pod wiatr, trochę bocznego i oczywiście najmniej z wiatrem.
Wyjazd z Białegostoku na Wasilków i spory zjazd. Miałem nadzieję na dobry widok z tego miejsca na rozlaną rzekę ale trochę się zawiodłem.

Tym razem zdjęcia z malutkiego kompaktu bo nie chce mi się wozić lustrzanki.

Z Wasilkowa do Ogrodniczek przez Nowodworce. Tam ostatnio z wody wystawała tylko jezdnia i większa roślinność, dzisiaj wody już sporo mniej ale pola rozmokłe.

No i dojechałem do Supraśla. To oczywiście też wody ponad normę.

Ten płotek wystający z wody to oparcie ławki na takim mini pomoście, ale nikt tam dzisiaj nie siedział :)

No i nie mogło zabraknąć zdjęć mojego roweru z nowym amorem.

Wiatr był na tyle silny że podczas sesji przewrócił rower ale tylko ubrudziło się siodełko i porysował się i tak już mocno zjechany róg na kierownicy.

Dalej w las, a tam zauważalnie chłodniej, aż zrobiłem postój na batonika.

Najpierw był asfalt, a później rozmokła ziemia a nawet śnieg.

Po tym zdjęciu zrobiło się jeszcze gorzej, było pełno błota i kałuż przez które wlokłem się góra 15km\h. Od leżącego na poboczach śniegu zrobiło się też zimniej i licznik pokazał 11,5 stopnia zamiast 14 poza lasem. Zdjęcia niema bo byłem zbyt zajęty omijaniem tego paskudnego błota.
A małe jeziorko w owej puszczy nadal pokryte jest lodem.

Potem kilka km miejskimi ddrkami i do domu dobijając akurat do założonych 50km, bez 150 metrów.

surf-removed
| 19:37 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Śnieg nad podziw ładnie się trzyma ;)
javor
| 10:32 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Nie było sensu na jeden dzień i 50km zmieniać, bo na codzień po mieście to jednak dalej się boję :P A pozatym to jadąc po tym lasku i rozmokniętej ziemi mocno mnie rzuciło w koleinie i ledwo się utrzymałem w pionie. Noga odruchowo na bok jako ewentualna podpórka więc może bym się wybronił przed glebą. W spd odruch byłby ten sam czyli zapewne bym się nie wypiął i wyglebił w ten mokry syf :)
RamzyY
| 08:39 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj całkiem inna maszyna z białym Epickiem, ale widzę spd''ów nie praktykujesz ;/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa htrza