Kalorie: 2000 kcal

686 Lubartów - Ostrów Lubelski

Niedziela, 26 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 0

Weekend w rodzinnym Lubartowie i wycieczka z młodszym bratem. Mi niestety przyszło jechać na zimówce więc nie było ani lekko ani komfortowo :P Padło na ciekawy zbiornik wodny w lesie za Ostrowem Lubelskim. Już dawno chcieliśmy się tam wybrać.
Pogoda dosyć marna, wyjeżdżając 18 stopni, wracając tylko 15, po drodze leciutki deszczyk i wracając jechaliśmy pod ostry wiatr. Trasa: Lubartów, Chlewiska, Serniki, Wola Sernicka, Kaznów, Ostrów Lubelski, Las, powrót przez Tarło i Szczekarków.
Widok na Lubartów z okolic Sernik.

Ciekawe zakończenie ulicy Partyzantów w Ostrowie Lubelskim, tędy jedziemy do lasu.

Po lewej stronie zbiornika wodnego ścieżka leśna z grząskim gruntem.

Po prawej kładka.

No i zbiornik wodny, przeciwpożarowy o ile dobrze pamiętam.

A teraz mega produkcja filmowa full HD ultra compresion edition by YouTube. Na końcówce chciałem zahamować na przednim kole ale grunt okazał się bardziej grząski niż to przewidziałem :D