Kalorie: 900 kcal

707 nowy rower Moniki

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 2

Rano telefon od Moniki: kurier przywiózł bestię! Trzeba ją złożyć. Niedługo potem jestem u niej i składamy jej nowiutką maszynę - KELLYS BEAST 2013.
Kilka śrubek tu i tam, regulacja amortyzatorów i jedziemy do rowerowego po neopranową osłonkę ramy i licznik. Montujemy pod sklepem i można śmigać. Wracamy do domu po Maćka, Krzyśka i jedziemy testować fulla tam gdzie jego miejsce, czyli w lesie na górkach :)
Jako że akcja miała być szybka pojechaliśmy tylko na najbliższe górki na strzelnicy w lesie Turczyńskim, za to 2x z przerwą na pizzę.

Z początku Monika trochę się gubiła na nowym rowerze ale potem już wiedziała jak na niego wsiadać :)

I tak sobie jeździliśmy po tych górkach z 15 okrążeń, cali mokrzy od 30 stopniowego upału.
Maciek:

Monika:

i Ja:

Dwa niemal takie same fulle :)

Monika oczywiście zachwycona nowym rowerkiem, nie mogło być inaczej :)
Później jeszcze do Moniki pomóc przy pracy i powrót do domu jeszcze później niż wczoraj bo o 5 rano :) No ale przynajmniej nie musiałem jechać po ciemku bez światełek :)
Na koniec filmik z trasy na strzelnicy, znowu średnia jakość wyszła ale co nieco widać.